بحون این و ازش رد نشو








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

*اینجا قانون داره طویله که نی*

*قبل اینکه شروع کنم بهتره بگم میشه ادم حسابت کرد اگ نظرم بزاری

*در ثانی سوزنت گیر نکنه رو پست ثابت رو همین هی نظر بزاری بقیه رو هم واس تو گذاشتم اگ تو پست ثابت بزاری وبت نمیام تا کونت بسوز

*اول اینکه ورود لاشیا ممنوع...حتی شما دوست عیز*

*اینجا رو دوس نداشتی میتونی با یه خدافظی خوشحالم کنی*

*میای اینجا بد برداشت نکن کمرت درد میگیره*

*اعصابم داغونه داغونترش نکن*

*پروفایلم اکتیو ناجور(الان میتونی ذوق کنی)*

*وب خودمه پ حرف اضافه نباشه پلیز*

**خلاصه اینکه آرامش اینجارو بهم نریز**

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت2:10---7 آبان 1396
وبلاگ خوشگلی داری خوشم اومد
پاسخ:لطف کردی


Parisa
ساعت18:38---8 مهر 1396
سلام وبلاگ خوشگلی دارید.
پاسخ:چرا ادرس وبتو نذاشتی؟


روز اشکی
ساعت20:50---4 مهر 1396
دیروقتا نمیتونم سر بزنم اکثرا از ساعت 9:30 هستم تا 11 اینا

کسب درآمد اینترنتی
ساعت3:04---1 مهر 1396
سلام

کسب درآمد اینترنتی

بدون سرمایه

بدو بیا تا جا نموندی

https://goo.gl/iSpjFJ


mojtaba
ساعت2:16---20 شهريور 1396
وبت خیلی عالی

امیر
ساعت18:07---1 مرداد 1396
وبلاگ خوبی داری
کمتر عصبی باش برا خودت میگم
پاسخ:خخخ اقا کی باشن؟


مهربان
ساعت21:28---28 تير 1396
سلا عشقم با من نبودم هرچیم نوشته بودی پاک شده بود به خدا نبودم جواب ندادی چیه هی خدااااااااا

مهربان
ساعت4:48---28 تير 1396
دوست دارم خواهم داشت گلم فعلا

amin
ساعت5:42---22 تير 1396
سلام طهورا
خوبی ؟
من دیر اومدم شرمنده . من که شبا هستم اگه تو بیای
اومدی خبر بده .
با این کامنتتم که کل پسرا رو شرمنده کردی
پاسخ:سلااااااام ستاره سهیل شدیاااا.وا؟مگه کامنتم چه عیبی داره حقیقته خخخ البته اگگگگگه شرمنده بشن.


سام
ساعت2:43---20 تير 1396
عالی

salarlover
ساعت2:13---10 تير 1396
فک کنم اینجا جای ما نیس
پاسخ:چه خوب فهمیدی


Yαšαмαи
ساعت19:35---7 خرداد 1396
دمت گرم خیلی خوشم اومد از پست هایی که گذاشتی ایول لایک داری
پاسخ:وااای ببین خجالتم دادیا خخخخ مرسی گلم تو لطف داری


اسما
ساعت10:44---1 خرداد 1396
سلام عزیزم وبت عالــــــــــــــــیه

آرشام
ساعت2:17---17 شهريور 1395
د عاخه بی معرفت دیرو ک نشد درس حسابی خدافظی کنیم نت پرید منم ک امشب منتظرتم چرا نمیای

TEHEND_Lv
ساعت2:14---13 شهريور 1395
:وبت عالیهX

fafa
ساعت2:27---29 مرداد 1395
لایک

hamedzn
ساعت1:36---29 مرداد 1395
تو ای بانوی زیبایی/ چرا به دنبال نظر هایی
در این نظرها چیزی نیست/ برو بدنبال چیزاهایی
چیزهایی که بدردت بخوره/بدردایندت که چززندهایی
(ببخشید اگه یکم وزنش ضعیفه عجله ای شد . ولی امید وارم دوسش داشته باشی)


بابی
ساعت0:20---12 تير 1395
قهرم باهات
پاسخ:میگی چیکار کنم


بابی
ساعت0:09---12 تير 1395
من با تو حالم خوبه و آرومم با تو قلبم می کوبه و آرومم
بیا صدا قلبمو گوش کن
ای کاش توی دل من بودی میدیدی صدای دل منو میشنیدی
بیا صدا قلبمو گوش کن

آی تو دلیل بودنم آی تو آی تو که دنیای منی
قلبی که دوست داره تو رو حیفه بری بزنی بشکنی
آی تو که دیوونه ات شدم آی تو آی تو که دلم میره برات
تند میشه نبضم تو رو که می بینم میره دلم با یه نگات
آی تو
پاسخ: ببین من وکیل وسیع و زبون دوم نمیخوام درضمن برای من اضهار فضل ننمو اعصاب پساب زیر منفی بیسته من ن عاشق میخوام ن معشوق راحت میگم هرری داش


بابک جونت
ساعت23:17---10 تير 1395
عاشقتم
پاسخ:رودل نکنی ی وقت اقای پررو ادرس وبت و چرا نذاشتی جواب تو اون جا بدم


سلطان عشق
ساعت23:09---10 تير 1395
بیا برا خودت حـــــــــــــــــــــــالشو ببر

http://www.hammihan.com/profile/boroof14

این منم ها بیا عضو شووووووووووو بعدشم وبلگت

محشر آخر کلاس و در حد جهانیه
///////////////////


ﮔﯿﺴﻮﺍﻧﺖ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ، ﻋﻄﺮ ﮔﻨﺪﻡﺯﺍﺭ ... ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﻦ !
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺁﺩﻡ ﻣﺴﺖ ﺑﺎﺷﺪ، ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﺑﯿﺪﺍﺭ ... ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﻦ !
/
ﺩﺭ ﺗﺮﺍﺱ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﻭﯾﺎﺭﻭ ﺷﻮﯼ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻝﻫﺎ
/
ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﮔﺮﯾﻪ، ﺷﮑﻮﻩ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺩﯾﺪﺍﺭ ... ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﻦ !
/
پاسخ: امیدوارم نظری ک گذاشتی منظور خاصی نداشته بای اقای محترم


فهیم
ساعت22:40---7 تير 1395

سلام
شما T.T.M هستین؟؟
اگه هستی ک منم فهیم
ب وبم ی ندا بده


پاسخ:فهیمه جان ببخشید یه کم تعقیرات دادم فدا اره خودمم وبت بالا نمیاد عزیزم


♥miss.tiffany♥
ساعت5:36---25 خرداد 1395
آپـــــــــــــ♡ــــــم

alireza
ساعت7:41---12 خرداد 1395
سلام وبلاگ قشنگی داری موفق باشی


..........
ساعت7:16---12 خرداد 1395
شاید منو یادت شده باشه من محمدم شاید یادت بیاد من یه دو ماهی هست نیومدم تو لوکس برای همین گفتم بیام ازت حالی بپرسم بای
پاسخ:ب گمونم باس محمد جواد باشی ممنون


محمد
ساعت6:54---12 خرداد 1395
زیاد حرف لاتی نزن بچه کنده تر از ما بناشه فهمیدی
پاسخ:خخخخخ


♣♣Хамид♣♣
ساعت7:12---4 خرداد 1395
سلام وب خوبیه موفق باشی

کوثر
ساعت14:52---17 ارديبهشت 1395
اوکی عزیزم منم یه حسی بهم میگفت که تو نیستی بازم میگم ‌امیدوترم ناراحت نشده باشی
پاسخ: فدات خانومی بازم بیا اینورا


کوثر
ساعت23:21---16 ارديبهشت 1395
سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی جواب نظرتو هم دادم
راستی وبت باحاله
پاسخ:عزیز دلم ممنون بابت نظرت خانومی ولی من ادرس وب تو ندارم ینی نداشتم اون نظر و هم من نذاشتم ینی واقعا متوجه نشدی عزیزم؟ و بابت حرفاییم ک زده معذرت در ضمن من خیلی دیگ لوکس نمیام از حرفاتم ناراحت نشدم


بوم بوم95
ساعت15:08---4 ارديبهشت 1395
وررررررررررررری ورررررررررررررری گود

☼Anonymous☼
ساعت17:11---14 فروردين 1395
وبلاگت عالی بود لینکت کردم

ســـ♥ــــوگند
ساعت16:48---22 اسفند 1394
هرکی با ما گشته...
رفته یه دور زده برگشته


علی
ساعت20:53---10 اسفند 1394
وبت عالیه

Z.kh
ساعت15:29---30 بهمن 1394
سلام
خوبه؟حالا نوبت تو


علیرضا
ساعت15:27---30 بهمن 1394
وبلاگت عالیه افرین

به منم سربزن
پاسخ: (;


Moien momeni
ساعت19:43---10 بهمن 1394
سلام وبتون عالیه
ببخشید من کارتون داشتم میشه بهم خبر بدید که کی آنلاین میشید کار‌ واجب داشتم ممنون میشم اگه بگید.
پاسخ: شما معلومه کارت واجبه ببین وبت که جای نظر نداره په امروز من هستم تشریف بیاری ج تو میدم


محبوبه
ساعت14:42---7 بهمن 1394
فدات با افتخار لینک شدی
پاسخ: tanks


محبوبه
ساعت13:54---7 بهمن 1394
وب خیلی خوبی داری عزیزم خیلی خوبه مطالبش هم خیلی خوبه
پاسخ: قوربونت محبوبه جونم


دختر خیال پرداز
ساعت21:04---5 بهمن 1394
آنجـــــــــــا که دلت گرفت
و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد
و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی
بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت
از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت
و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت...
خـــــــــــــــــــــــــــ ـــدا
پاسخ: لایییک ممنون عزیزم


دختر خیال پرداز
ساعت21:04---5 بهمن 1394

آه جز آینه ای کهنهمرا همدم نیست



پیش چشمان خودت اشک بریزی کم نیست

یک خود آزاری زیباست که من تنهایم

لذتی هست در این زخم که در مرهم نیست

اشتیاقی به گشوده شدن این گره نیست

ور نه تنهایی من که گره اش محکم نیست

من از این فاصله ها هیچ ندارم گله ای

هر چه تقدیر نوشتست بیفتد غم نیست لذتی نیست اگردرد نباشد جانم

هیچ شوری بهتر از شور پس از ماتم نیست

بی سبب درد که هم قافیه با مرد نشد

آدم بی غم و بی درد بدان آدم نیست

تو نبین ساکت و ارام نشستم کنجی

درد نا گفته زیاد است ولی محرم نیست


maryam
ساعت20:30---5 بهمن 1394
خیلیییییی باحالی بازم سر میزنم
پاسخ: فدایی داری


چگوارا
ساعت21:39---1 بهمن 1394
وبلاگ خوبی دارید...

پاسخ:Thanks


mehrshad
ساعت16:29---1 بهمن 1394
من اومدم تو هم بیایا!!
نیای ...
پاسخ: تو که وبت لایکیه جای نظر نداره همین جا میگم کف کنی اگ نیام مثلا میخای چیکار کنی؟


2r3aam
ساعت14:56---1 بهمن 1394
دوست عيز(دوست عزيز)
پاسخ: خانومی عیز یه اصتلاحه که فقط ادما میتونن معنی شو بگیرن از صدتا فوش بدتره به من این و گفتی مراقب باش مگه نگفتم ایراد گرفتن ممنوعه


kamy ezzati
ساعت11:52---28 دی 1394
سلام خوبی دختر تهرونی؟

خخخخخ این پستت لایک دااشت



میشه بپرسم چرا هردو سیمت خاموشه؟


پاسخ: به توچه؟ نخواستم بزارم عجب


mehrshad
ساعت15:02---27 دی 1394
خخخ باوشه باوو میسی
به مام سر بزن وخ کرررردی
پاسخ: باشه بابا خخخ


rozsiah
ساعت14:05---26 دی 1394
اصن وقتی میام اینجا ابهتو غرور خودمو میگیره خخخخخخ
ول کنم نیس لامصب
پاسخ: قربونت عزیزم


mehrshad
ساعت18:00---25 دی 1394
خخخخخ آره
یه پیک بریز بوخوریم
پاسخ:کوفت بخور خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 دی 1398ساعت 21:31 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین